فرنامه

به همراه داستانها، چندین بار زندگی کنید!

خلوتگاه SANCTUM

خلوتگاه SANCTUM

خلوتگاه

گذشته بازمی‌گردد تا آنها را شکار کند!

دَن و اَبی هنوز هم بخاطر اتفاقات آسایشگاه بروکلین در تابستان، دچار مشکلات عصبی و زخم‌های روانی‌اند. اما انگار کسی هنوز هم می‌خواهد با ارسال عکس‌هایی از یک کارناوال قدیمیبرای آنها، همچنان وحشت را در وجودشان زنده نگه دارد. سرانجام دَن لیستی را دریافت می‌کند که محتوی اشاراتی مربوط به هم از خانه‌های متروکه‌ است، خانه‌هایی در شهری نزدیک به بروکلین، و بدین ترتیب او متعاقد می‌شود که تنها راه پایان دادن به این کابوس، یکبار برای همیشه، این است نشانه‌های دنبال هم را تعقیب نماید تا به نتیجه برسد.

اما وقتی دَن و دوستانش خود را به عنوان متقاضی تحصیل در یک آخر هفته معرفی می‌کنند، متوجه می‌شوند که نه تنها این کارناوال واقعی بوده است، بلکه همین الآن در محوطه‌ی دانشگاه در جریان است! و از اینجاست که وحشت آغاز می‌شود...

در این داستان ترسناک و دلهره‌آور که اِدامه‌ی داستان ”آسایشگاه روانی“ نوشته‌ی مادلین روکس است و جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های شرکت انتشاراتی نیویورک تایمز می‌باشد، عکس‌هایی از یک کارناوال تابستانه‌ی واقعی یافت می‌شود که به تعدادی نوجوان کمک می‌کند تا از داستان کسی که در میان گذشته و حال دارد زندگی می‌کند، سر در بیاورند، کسی که هم نابغه است و هم بسیار دیوانه و بی‌رحم!

داستانهایی از ارواح: کلیک کنید.

گزارش مشکل

انتشار: 11 تیر، 1398    /    بازدید: 580